The Girl

 

いいな。とても、本当に。
僕は本当は穏やかな生き方がとてもお好みなんだ。
え?って。。。
ほんとうだよ。 
唯ね、、写真家って大変なんだよ。
そしてその大変さ以上の美しい静かな世界に出会えるんだ。
深遠なる縁を彷徨う様々な美しい妖精たちと出会った時には、カメラの存在さえ忘れて見つめてる。
だから私クラスの写真家が、写真を辞めるなんて有り得ないし考えもしなかった。
飛ばして、飛ばして、中略。
私は随分前から自分の悩みを卒業している。
中略、
そうなんだ。
中略
そうなんです。☺︎ 
 
 That's right. ☺︎ Everyting!
That's nice. Really, really.

I actually really like a peaceful way of life.

Huh? You say...

It's true.

It's just that, being a photographer is hard.

But it's also hard enough to encounter a beautiful, tranquil world.

When I meet all sorts of beautiful fairies wandering the deepest edges, I forget the existence of the camera and stare at them.

So it's impossible for a photographer like me to quit photography, and I never even thought about it.

Skip, skip, slash.

I graduated from my worries a long time ago.

Slash, slash.

That's right.

Slash, slash.

That's right. ☺︎

 

人気の投稿