わたしのもくてき

Hello!

りあるなわたしの友へ

わたしのことんか しんぱいしないで。

わたしはだいじょうぶ。

そんなことより

わたしはきみがしんぱい。。

わたしはピエロを演じてるに過ぎない。

その目的は きみらが皆 友人だからさ!

でも僕は思う。

さいきん君らは、疲れてないないかい?

ハツラツしてない気がする。

まだ僕より若いのに何故?

わたしは今全力で自分を茶化し、ピエロになって君らを救いたい。

ただの道化師ではない。。

わかっていただけますか?

本当に心配してます。

大丈夫ならよかった。

でも気付きもしない。

そんな迷える羊さん。

たまには僕を頼ってね。。

10月3日

0話?六年、西暦2024年

ヘろーちんかわ 書! 



Hello! To my real friends Don't worry about me. I'm fine. But more than that I'm worried about you. I'm just playing the clown. The purpose is that you're all friends! But I think. Aren't you all tired lately? I feel like you don't have much energy. Why is that when you're still younger than me? Right now, I want to make fun of myself and become a clown to save you. I'm not just a clown. Do you understand? I'm really worried about you. I hope you're okay. But you don't even notice. You're such a lost sheep. Please rely on me sometimes. October 3rd Episode 0? Year 6, 2024 Hero-chinkawa book!
 

 
 
ps.最近僕のこと心配してくれる優しい君の複数形さま。ぼく大丈夫です。ちゃんと寝いてます。ありがとう。では。 

新川 芳朗

人気の投稿